Wednesday, January 26, 2011

kumod. kinanglan ko lang gid ipautwas.

hambalan na gid...may sortakindamaypagkaparang-anomaliya gid. bal-an ko kung tag-pila tu. bal-an ko pila ginansya mo. daku-daku ba. kag abi ko sang last year insakto na tu ang nadula nga wawart. hay. basta kwarta gani mainit gid. tsk tsk tsk. wala galibot ang tanan sa kwarta. bata pa gani, kabalo na mag magic. ginadalahig mo ang asosasyon. mabuot na ya mga upod mo. ang ending panginwalaan mo naman dayon. sadya. indi manami. panu nlang na bi mag-propesyunal na kamo?

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

baw, ti ano tu ya, miss intrams? maalam ya ang mga estudyante ko. makasabat sila bisan ano nga praktikal nga pamangkot, indi nila kinanglan iban nga tawo para magpanumdom sang ila nga inugsabat. pasensya gd kung may maigo, wala lang gd ko nag-expectar nga ano tu ya gle. ang edge naton sa iban nga mga departments amo na: we can think on our feet. we teach our kids that. and we are good with that. we are smart. we should never underestimate our kids capacity to think for themselves. sa natabo, daw ginhamblan ta lang sial nga "ok lang na, gwapa ka man, we'll have someone else think for you". wala lang gid ako nanamian sa natabo, kag indi lang ako, damo kami nga maestra pareho sentimiento gleng ako lang ya ang magahod kay indi ko ya plastik. maldita na kung maldita.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

ang akon lang ya nga tani bala ipakita lang nga may repercussions ang irresponsibility nga gnpakita nya. if batunon mo na liwat, panu mo masiguro nga indi na na mag-ubra sang ginpang ubra nya? sus, naintu-an ta tanan tapos batunon lang sya balik *justlikethat*? wala gid ako gahambal nga mayo-mayo ako nga tawo, damo man ko kapaltahan pro gina-ubra ko ya ang dapat ulubrahon. wla ko ya gabutig kag gapang-into sa mga "miga" ko. palangga kung palangga pero ga-abot man sa punto nga abusado na kay bal-an nya nga sarangan nya kaw/kamo/kita palibuton pareho sang natabo sa aton tanan subong. luoy man kung luoy PERO indi ina rason nga kalimtan ang punto nga naging irresponsable sya. damo nadalasa. kadako sang damage kag indi na sya makay-o sa madali nga tini-on. paano ang accountability?

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

kakapoy lang gid manumdom kag magbatyag sang mga gakalatabo. abi ko sang una sarangan ko tanan pro gaabot man sa punto nga kakapoy lang gid. kabudlay magbugtaw kung aga kay bal-an mo nga malawig na naman ang adlaw, madamo na naman ulubrahon, lalagson nga dapt gin-ubra na tani previously sang miga mo. san-o pa ni matapos man? pwede ako naman madinungol?
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

6 comments:

Mai said...

I am quite intrigued with the "lost money last year". Hihi. I think I have a clue. *mischievous smile*

princess kumod said...

i am just disappointed in that person.
and with the other kinumods, di na ko kasarang eh, kaulugot lang gid.

Mai said...

Haay. Ibuhos mo lang yan. Hihi. :)) Cheer up!

psychotic child said...

I think I have a clue din mam... Don't worry, we'll get by with a smile... I know it's difficult for you..."miga" dan...

princess kumod said...

hay naku girls, loooooooong story. sad pa. we'll talk soon. nakapoy lang gid ko kag naluoy man ko kay daddy doc.

Mai said...

We'll all get through this ah. Let's pray for the best na lang. *hugs*